Gå til innhold

Forandringer i fotokonkonkurransen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er enig i at det burde forandres, syns konkurransen er litt langdryg nå. Tror ikke tidsrommet er med på at det er få deltakere, det er vel heller lite kreativitet og dårlig informasjon om konkurransen..

8554106[/snapback]

Nei, kanskje hele fotokonkurransen skulle tatt en ny vri? :ermm:

Aner ikke jeg, men vi burde være et flertall hvis vi går inn for en bestemmelse i denne graden.

Lenke til kommentar

Vinneren av hver enkelt runde har vel det egentlige ansvaret for å varsle akam-redaksjonen, men det gjør selvsagt ikke noe om andre også gjør det samme. Det var vel i utgangspunktet faeri som skulle varsles, men jeg har nå varslet ham nesten etter hver runde uten at det skjer så mye... Etter forrige runde ordnet han etterhvert link til avstemmingen, men da hadde jeg varslet ham 3 ganger før det skjedde... Så jeg vet ikke om det er andre i akam-redaksjonen vi heller skal varsle, eller bør vi heller sende epost istedenfor PM? Det fungerer i alle fall ikke slik det er i dag. Om det er derfor konkurransen nærmest er død vet jeg ikke, men... :hmm:

Lenke til kommentar

Som nevnt et annet sted - Aetius ordnet dette for meg. Send PM til BÅDE Aeitus og faaeri.

De som er aktive i bildekritikkforumet kan sikkert dessuten bidra til økt deltagelse ved å nevne konkurransen i sine kritikker, når det passer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...