XtaZ Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) LINK Dette er tydeligvis et par bilder som får blåst nytt liv i seg hele tiden for jeg husker så godt at jeg så disse bildene for noen år siden også :!: Her er et par linker til lignende artikler datert en stund bak i tid så dette er IKKE et ferskt rykte selv om den nye artikkelen får det til å virke sånn. Engadget05/05/05. Joystiq07/08/06. Det finnes eldre artikler om denne også men jeg gidder ikke lete de fram nå Men uansett. Denne håndholdte GameCuben ser utrolig kul ut så det hadde vært artig om den kom selv om det er lite trolig Endret 7. mai 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Badering Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Husker den, ja Den kontrollen så ikke særlig god ut, skjermen likeså. Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Blir vel som en litt stor GBA SP.. Hadde jo vært gøy å spilt Zelda W.W bærbart.. (ja, vet at det er skjerm på den originale gamecuben, men den er så stor, og ikke spesielt mobil..) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Er ikke det jeg klassifiser som hånholdt, bærbar ja, hånholdt, nei. Skulle man spille på den som med en vanlig håndholdt hadde man endt opp med armer som Terminator, men med overkropp som Pewee. Lenke til kommentar
dracula Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 http://www.benheck.com/ lager alt mulig rart. Jeg tror han har laget en portable GC før, men jeg orker ikke å søke på siden hans, den virker ganske uoversiktlig. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Er ikke det jeg klassifiser som hånholdt, bærbar ja, hånholdt, nei. Skulle man spille på den som med en vanlig håndholdt hadde man endt opp med armer som Terminator, men med overkropp som Pewee. 8556870[/snapback] Det er ikke nødvendig? gc-discene er som skapt for avanserte håndholdte. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Da ser jo denne bedre ut egentlig.. Selv om jeg er mest fan av den N64 maskinen der.. Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Denne syns jeg er hakket mer overbevisende! Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Denne syns jeg er hakket mer overbevisende! 8600077[/snapback] Overbevisende, ja. Penere, nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå