Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

HP Laptop skjermproblem

Anbefalte innlegg

Hei,

Plustlig inatt når eg startet laptopen min (HP pavilion ze4900 laptop 512MB 60GB wireless) gikk ikke skjermene på :hmm: Alt annet virker den starteropp på helt vanlig , CD_Rom'en fungerer mens skjermen er forsatt svart(av). Eg har prøvd skjermkabal/skjermen på min eksterene PC og der får eg får eg

NO Input melding og den slår seg av igjen. Har åpnet laptopen for å sjekke om alle komponentene ser i orden ut eg klarte ikke se noe fysiske skadder.

Så då må det vel være skjermkort/Strømmforsyningen eller skjermkabbel som er problmet?

Er det ingen andre muligheter og få feilsøkt uten og bytte ut all komponentene?

Har desverre ikke et skjermkort eg kunne ha testet ... :thumbdown:

/Nulitty

:w00t:

Endret av Nullity
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være skjermkortet. Ikke umulig at hovedkortet må byttes ut på laptopen. Du kan vøre heldig at skjermkortet er en egen del i en socket og at den alene kan byttes ut. Laptop deler er desverre ikke billig. Muligens granti igjen?

Ellers har du alltids reklamasjonsrett på 2 år, evnt 5 år. Litt usikker på om man regner en bærbar som noe som skal holde i vesentlig lengre enn 2 år.

Lenke til kommentar
Kan være skjermkortet. Ikke umulig at hovedkortet må byttes ut på laptopen. Du kan vøre heldig at skjermkortet er en egen del i en socket og at den alene kan byttes ut. Laptop deler er desverre ikke billig. Muligens granti igjen?

Ellers har du alltids reklamasjonsrett på 2 år, evnt 5 år. Litt usikker på om man regner en bærbar som noe som skal holde i vesentlig lengre enn 2 år.

8554793[/snapback]

er bare 1 år på den så det er forsent. Ser nok ut som at eg må bytte hovudkortet ja er ikke eksternt for skjermkort. jaja.. er det verd det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...