syklitengutt Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Litt snålt. C: har en total størrelse på 108GIG. Hvis jeg markerer alle filer i C: katalogen (inkl. skjulte filer) får jeg en total størrelse på 51,9 GIG (i diskforbruk, størrelse noe mindre) Jeg mangler da ca 8 gig. Er det fordi 4 gig er avsatt til søppelkasse og 4 gig til viritual memory eller hva kommer det av? Takker for svar. Endret 7. mai 2007 av syklitengutt Lenke til kommentar
JonasHR Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 alt går under Recovery(dette kan du endre på høyreklikk på min datamaskin > system gjennoppretting) og pysisk minne til din datamaskin. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Noe lagringsplass går også "tapt" pga. måten data lagres på i sektorene på harddisken. Det er ikke alltid en sektor blir brukt 100% når en fil lagres. Dermed blir det noe tap her og der, og resultatet er at brukt plass på harddisken er litt større enn den faktiske plassen som alle filene sammenlagt tar. men det skal være sagt at det neppe svarer for 8gig verdt med plass. I ditt tilfelle er det nok også noe som er låst i recovery-filer eller annet slikt. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå