MostlyLurkin' Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Noen som vet hvor jeg kan får kjøpt de "ekte" Turtles filmene? Altså ikke de animerte. Helst i Norge.. Lenke til kommentar
JonasHR Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Noen som vet hvor jeg kan får kjøpt de "ekte" Turtles filmene? Altså ikke de animerte.Helst i Norge.. 8553605[/snapback] Jeg har noen av de tror jeg, eller jeg har tatt optak på de. Men skal ikke selge =) Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Noen som vet hvor jeg kan får kjøpt de "ekte" Turtles filmene? Altså ikke de animerte.Helst i Norge.. 8553605[/snapback] Jeg har noen av de tror jeg, eller jeg har tatt optak på de. Men skal ikke selge =) 8553612[/snapback] Hjelper ikke meg så mye da:p De filmene er så konge, så må nesten ha dem Lenke til kommentar
JonasHR Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ja, veit. Begynner å bli en stund siden jeg sist så de.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Nordz, lenge leve internett The Teenage Mutant Ninja Turtles Collection 249 spenn Dog, krever sonefri DVDspiller. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 finner ingen butikker som har de i norge, men jeg kjøpte mine fra play.com Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Må nok bestille da, ja. Jeg har 3 VHS-kassetter, skulle gjerne hatt de på DVD selv. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Nordz, lenge leve internett The Teenage Mutant Ninja Turtles Collection 249 spenn Dog, krever sonefri DVDspiller. 8553692[/snapback] Lettere å bare poste her ;P Ååå, sinnsykt! Takk for hjelpa ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå