Holten Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Er det lov å importere kniver ifra USA til Norge? Jeg mener det ikke er det, har lest det en plass. Men, må være på den sikre side! Er sikkert feilposta, men fant ikke noe bedre plass. Lenke til kommentar
JonasHR Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Det er ulovlig å frakte det med deg, men du kan spesial importere det tror jeg! Skjekk lovdata.no, mulig det står noe der. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Takk for tipset! Fant ingenting på lovdata, fant bare om skytevåpen. Så DU tror ikke jeg kan importere en kniv uten spesial-tillatelse? Lenke til kommentar
JonasHR Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Takk for tipset!Fant ingenting på lovdata, fant bare om skytevåpen. Så DU tror ikke jeg kan importere en kniv uten spesial-tillatelse? 8553582[/snapback] Vist du er i USA og skal ha med en kniv hjem, så må du ta det gjennom "spesialbagasje" liksom. Men vist du skal frakte det hjem til norge via netthandel så tror jeg du ikke trenger neon tilatelse. Går jo an å ringe Posten Norge, mulig de veit noe om dette. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Takker! Får ringe imorgen å høre for sikkerhets skyld. Skal bestille en hel del S.W.A.T utstyr Lenke til kommentar
JonasHR Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Takker! Får ringe imorgen å høre for sikkerhets skyld. Skal bestille en hel del S.W.A.T utstyr 8553650[/snapback] Kult Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Skal bestille en hel del S.W.A.T utstyr 8553650[/snapback] Airsoft relatert? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 nope Skal brukes til å forsvinne i mørket Og diverse andre saker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå