ArizarD Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Hei. Bruker Renati voksen for å fikse håret, men lurer på hva er egentlig den aller beste metoden. Skal jeg ha voksen oppi tørt hår? Skal jeg dusje først, for å så ha voksen oppi håndkletørket hår? Hva er den beste framgangsmetoden for å få det til å se best ut? Vel og nevne at jeg har ikke akkurat så veldig kort hår. Og den skal bli lengre. Lenke til kommentar
JonasHR Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg bruker selv Renati, jeg synes det funker best i litt fuktig hår, ikke alt for fuktig men sånn halveis mellom bløtt og tørt. da bare tar jeg litt på fingra, varmer det opp ved å gnisse henda inntil hverandre vist du skjønner, så drar jeg det over i huet. JEg har halvlangt hår og jeg synes det funker pheetT! Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 får ikke til og få renatien til og bli bra i håret jeg, mulig jeg gjør det feil. skal prøve å ha den i vått hår neste gang Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Tørker håret så tørt jeg får det med håndkle ( har litt halvlangt hår, så det blir ikke helt tørt med håndkle ) Så tar jeg å fordeler litt utover mesteparten av håret, og til slutt tar jeg litt ekstra steder som skal stå opp eller er litt vanskelige- Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg lar håret være litt vått, men rimelig tørt. Så tar jeg knøttsmå doser på fire fingre (to fingre på hver hånd), og gnir de kjapt utover håret, og er bare såvidt inntil. Repeterer dette er par ganger på sidene, og gjør det samme på toppen. Tar litt ekstra på utsatte steder. Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Pass for det første på at du stenger lokket og aldri lar den stå åpen når du ikke bruker den. Min rutine med renati: Henter opp en passe dose og varmer opp voksen i hendene, også mellom fingrene. Gnir hendene sakte på overflaten av håret, for så bruke fingrene som en kam og fordele ut det jeg har mellom fingrene. Arbeider mye med håret til voksen er gjevnt fordelt. Varmer opp en ny ladning (i hovedsak bare på fingrene og ikke håndflaten) og tilfører mer voks der det trengs. Dette gjøres mange ganger med små mengder om gangen. Nå arbeder jeg med håret til det oppnår den ønskede formen. Voila! Lenke til kommentar
ostov Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg har ganske kort hår. Jeg bruker aldri voks i fuktig hår pga. når håret blir tørt så forandrer sveisen seg noe veldig. Blir veldig flat. Funker kanskje bedre med langt hår, men men Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Har i renatien i fønet/lufttørka hår. Synes det blir bedre hold i den da, men så har ikke jeg altfor langt hår og liker at det står litt "hit og dit" Hvis jeg ønsker maks. hold sprayer jeg en dasj hårspray etter jeg har hatt i voksen. Da holder det seg på plass i hvert fall. Må vel bare prøve seg fram og finne ut hva som funker best for sitt hår. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 dusj på kvelden med dubbel dush(vet ikke om det virker med noe annet) så legger du deg, å neste morgen vil renatien holde dagen ut EDIT: vet det er lenge siden sist post Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Fuktig hår!! Det funker fett. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Pussig at dere nevner at dere har fuktig hår når dere har voks i håret. Det får ikke jeg til. - Det skal dog nevnes at jeg har hår som faller av bare du puster på det. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Selv pleier jeg å få håret nokså tørt, også tar jeg en liten dose.. Etter tja, 20 min ca, går jeg tilbake igjen for å få formen på det, funker utmerket:) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Min erfaring er at alt for mange gutter overdriver med voksen. Akkuratt som jenter overdriver med sminken. Ta litt og litt i om dere er usikker. Lett at håret ser fettete og rølpete ut i stedet, når dere tar så mye i Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 HAr det sluttet å komme lokk i renatien? Lenke til kommentar
reds Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Har i renatien i fønet/lufttørka hår. Synes det blir bedre hold i den da, men så har ikke jeg altfor langt hår og liker at det står litt "hit og dit" Hvis jeg ønsker maks. hold sprayer jeg en dasj hårspray etter jeg har hatt i voksen. Da holder det seg på plass i hvert fall. Må vel bare prøve seg fram og finne ut hva som funker best for sitt hår. 8581669[/snapback] Dette funker. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Har i renatien i fønet/lufttørka hår. Synes det blir bedre hold i den da, men så har ikke jeg altfor langt hår og liker at det står litt "hit og dit" Hvis jeg ønsker maks. hold sprayer jeg en dasj hårspray etter jeg har hatt i voksen. Da holder det seg på plass i hvert fall. Må vel bare prøve seg fram og finne ut hva som funker best for sitt hår. 8581669[/snapback] Dette funker. 9627219[/snapback] Hvilken hårspray kan jeg bruke? Gjerne en pris og hvor den kan bli kjøpt.. HASTER!! før 5 Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Litt på etterskudd her da.. Men det meste funker. Bruker selv av en type som har SVÆRE rosa beholdere, usikker på merket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå