Zitoz Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg var så heldig å få en dvd film av min kjære fetter til jul.. Men problemet er som følger.. Når jeg skal spille filmen i windows media player, så forteller den meg at jeg ikke har dvd codec.. Dette er ikke noe nytt formeg, har vært sånn alltid.. Har bare ikke hatt behov for å se dvd film før nå.. Skulle gjærne hatt grie på om miib er så dårlig som alle skal ha det til.. Uanset.. Noen som vet hvordan jeg får fikset på dette? Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 skaff deg windvd Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 har hatt det inne men virket det? nei.. what ever går å spiller litt cs forbanna dritt.. Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 må det kjøpes, eller er det freeware? i så fall.. noen url til dllink? Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 viss du har 2K eller XP så kan du gjøre følgende. 1. last ned trial WinDVD eller PowerDVD 2. installer programmet 3. glem at du har installert win/powerdvd programmet... 4. Start -> Kjør -> "dvdplay" 5. sett inn dvd'n du vil se 6. se film Windows 2000 og XP har innebygt dvd avspillings software men mangler selve dvd mpeg2 codec'en så ved å installere win/powerdvd så får du en codec som dvdplay kan bruke, samtidig som du slipper å betale for win/powerdvd progammet.. kanskje ikke helt lovlig men skit au.. btw, windvd finner du på www.intervideo.com Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 Prelude: Tusen takk skal du ha.. Kanskje det til og med blir film på meg i kveld.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå