Shuttlern Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg kjøpte meg nye høytalerer til billig pris. Rockford fosgate. Jeg skiftet ut orginal høytalerene og satt inn de nye. Jeg begynte å spille å alt virket fint, men etter hvert så ville jeg prøve å spille litt høyere da begynte det å skurre:\ så jeg skrudde ner litt og det gjekk helt fint igjen. Spilleren går opp til volum 35 og høytalerene begynte å skurre på volum 22 sånn ca. Jeg har ikke forsterker, har koblet høytalerene til spilleren. Kan det være derfor at det skurrer? eller kan det være noe annet? eventuelt tips om en grei forsterker til en billigpris? skal bare bruke forsterken til høytalerene eventuelt. håper på ett svar Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Høres ut som en Alpine spiller? hehe... Hmm... grunnen til at de skurrer er at forsterkeren i spilleren ikke greier mer. Løs problemet med en dedikert forsterker til de høyttalerne. Koster ikke all verden for en helt ok 2-kanaler som du gjemmer et sted Du vil få mye bedre lyd i høyttalerne av det! Lenke til kommentar
Shuttlern Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Høres ut som en Alpine spiller? hehe... Hmm... grunnen til at de skurrer er at forsterkeren i spilleren ikke greier mer. Løs problemet med en dedikert forsterker til de høyttalerne. Koster ikke all verden for en helt ok 2-kanaler som du gjemmer et sted Du vil få mye bedre lyd i høyttalerne av det! 8553127[/snapback] Er en 1-2 år gammel kenwood spiller:p men takk for svaret:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå