Mister_joney Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg likte dette bildt... Konstruktiv kritikk..? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Joda, fint bilde, men fokuseringen var ikke god nok, synes jeg. Bakgrunnen er for dårlig, og du har for mye refleksjoner i vannet. Men "dråpene" likte jeg.. Lenke til kommentar
melwasul Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det Gissan sa. Men det var en fin ide, men det var vanskelig å legge merke til hjertedråpene. Jeg hadde ikke lagt merke til det om du ikke nevnte det. Men hvordan gjorde du det? Photoshoppet dråpene eller? Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg vil gjette på smudge tool? Likte det røde nedfallsfeltet eller hva det kalles, der dråpene lander Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Brukt Filter->Liquify i Photoshop Lenke til kommentar
jammi Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 How do u do it? Hjerteformen atså. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Se en post over deg 8558707[/snapback] Han lurte nok på akkurat hvordan han gjorde det.. Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Gå inn på filter, så liquify... Prøv deg fram, så forstår du det med en gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå