LL Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Er det noen som kjenner til et program som rydder opp i registeret til Windows XX? Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 norton systemworks (koster) eller regcleaner (gratis) http://www.vtoy.fi/jv16/index.php Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 4 IBM disker i RAID 0??? Spiller du mye russisk rullett også? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 RegCleaner v4.3 build 780, som 'sjantiok' foreslår, har jeg brukt en måneds tid på Win98 SE - selvom jeg var grov i førsten og renska ting jeg brukte, gikk det greit å rette opp igjen etter litt lesing. Har ikke hatt konflikter etterpå. Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 4 IBM disker i RAID 0??? Spiller du mye russisk rullett også? nei men jeg spiller mye il-2 dessuten er diskene dønn stabile når man kjøler dem godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå