Gå til innhold

Får meg PS3 imorgen, hvem spill?

Anbefalte innlegg

Hei! Får meg kanskje PS3 imorgen (mandag imorgen) Men hvilke spill skal jeg velge?

Ska sikkert kjøpe 2 spill, så det blir CoD3 værtfall, hvis ikke det er MANGE andre bra! Motostorm var jo bra, men ikke så gøy etterhvert (testet det) Liker alle slags spill, Har testa Genji, veldig fiffig, men hvem ska jeg ta?

Takker for svar! Kim

EDIT: Når er lanseringsdatoen/beta datoen til Home?

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Resistance Fall Of Man eller Virtua Fighter 5 viss du liker slåssespill :)

Jeg har Motorstorm som er bra spill og dem to andre nevnte, liker alle 3 av dem spilla der, men viss jeg skulle anbefalt deg 1 til utenom Call Of Duty 3 må det bli Virtua Fighter 5 viss du har testet Motorstorm

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Jaja, men jeg og en kamerat skal spille CoD3 intill RS Vegas kommer, Resistance fall of man var heller ikke så bra :p Takk for svar! Hvordan er egentlig det fly spillet? Husker ikke hva det heter atm, men vet sikkert hvem jeg meneR er et WW2 spill!

Venter forstatt på Home spørsmålet og, så bare og svare!

Lenke til kommentar

Motorstorm er kult en stund. Jeg har hatt Fall of Man siden det kom, men har ikke giddi å spilt det enda, prøvde det i 5 minutter og så skrudde jeg av hehe.. Spiller FFXII (PS2) på PS3'en og et par nedlastede spill inntil det kommer noe kult. Skal ha Untold Legends denne uka, tror det kan være litt kult. Kommer jo en haug kule titler fremover så ikke bruk opp alle penga dine hehe .. Du kommer ikke til å bli skuffet, PS3 er en kul konsoll.

Lenke til kommentar
Jaja, men jeg og en kamerat skal spille CoD3 intill RS Vegas kommer, Resistance fall of man var heller ikke så bra :p

8553028[/snapback]

Hvis du liker FPS (regner med det siden du skal spille CoD3) og du ikke mener Resistance er noe bra så anbefaler jeg deg å gi det en ekstra sjanse! Selv har jeg både CoD3 og Resistance og det er helt klart Resistance som blir spilt mest, både online og offline.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...