Gå til innhold

Dolly Duck? Hvorfor Duck?

Anbefalte innlegg

Dette har jeg lurt på mange ganger.. Men ikke så mye at jeg har giddet å finne ut av det.

Dolly er kjæreste med Donald, de er ikke gift. Og forhåpentligvis ikke i slekt. Hvorfor heter da Dolly "Duck"? Er det mange Duck slekter eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er da mange som heter Hansen i norge uten at de er gift eller i slekt av den grunn. Hvorfor skulle ikke det samme gjelde i Andeby? :)

8552993[/snapback]

joda.. Men er ikke ofte at to Hansen prøver seg på en annen Hansen (Donald og Anton prøver seg på Doly) Eller at to Hansen er gift... Ville vert greit med etternavn på eventuelle barn da :p

Synes det blir litt rart når alle heter Duck...

Lenke til kommentar
joda.. Men er ikke ofte at to Hansen prøver seg på en annen Hansen (Donald og Anton prøver seg på Doly) Eller at to Hansen er gift... Ville vert greit med etternavn på eventuelle barn da  :p

8553258[/snapback]

Njaaa, blir litt rart å si at det er sjeldent at to Hansener prøver seg på hverandre. Det bor tross alt 57 000 personer som heter Hansen.
Lenke til kommentar
joda.. Men er ikke ofte at to Hansen prøver seg på en annen Hansen (Donald og Anton prøver seg på Doly) Eller at to Hansen er gift... Ville vert greit med etternavn på eventuelle barn da  :p

8553258[/snapback]

Njaaa, blir litt rart å si at det er sjeldent at to Hansener prøver seg på hverandre. Det bor tross alt 57 000 personer som heter Hansen.

8561109[/snapback]

Jeg tror ikke Disney tok dette med i betraktningen da de navnga karakterene i tegneserien. Hvordan skulle leserne automatisk kunne skjønne at Dolly og Donald tilfeldigvis har samme etternavn?

Kanskje de ikke veit at de er i familie? :!:

Lenke til kommentar

Har du nokon gang lurt på kvifor heile Andeby kaller Bestemor Duck for Bestemor Duck?

Og kvifor Donald kaller Skrue for onkel og det samme gjer Ole, Dole og Doffen som er nivøane til Donald

Andeby er rare greier :dontgetit:

Lenke til kommentar

Tja, hele gata farfar bor i kaller ham farfar, men det betyr ikke noe annet enn at han er en koselig gammel mann.

Skrue er både Donalds onkel og grandonkel til Ole, Dole og Doffen, så at de kaller ham "onkel" er vel ikke noe rart? Jeg kaller også grandonklene mine "onkel".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...