Co[]V[]bster Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg fikk Xbox til jul, med colin 3, halo og doa3. Har prøvd Colin Mcrae litt, men jeg syntes det var veldig vanskelig å styre! lol Hva synes dere om dette spillet? Jeg får vel teken på spillet etterhvert! Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg fikk Colin Mcrae rally3 til jul jeg også, jeg digger spillet, syntes styringa er bare råbra jeg Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 Forresten, hvilken konsoll er spillet best til? PS2, eller vår elskede Xbox?[ Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Har hørt at Xbox versjonen har bedre grafikk, noe jeg ikke betviler i det hele tatt Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Ble skikkelig skuffet over grafikken i Colin 3, ikke koselig å se PS2-nivå på en maskin som er i stand til langt bedre :/ Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 Må jeg komme på første plass for å få en ny bil? Eller rekker det med 3 plass? Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 LOL! Jeg kom på 5 plass i Australia rally, og fikk unlocked ett par hard tarmac tyres.. Jeg ville ha ny bil! Kan man kanskje ikke få ny bil på Australia Rally? Lenke til kommentar
The man! Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 man får ny bil hvis man vinner. men du får bare nye biler første sesong. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 Må man komme på 1 plass?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå