lb9td Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Har en audi a6 1,8t tiptronic 200 modell. La merke til at når jeg setter bilen i drive så hever panseret seg ca. 1 cm, og når jeg setter den i revers så senker panseret seg ca. tilvarende. Også litt endring fra D til N. Noen som kan forklare dette? Endret 6. mai 2007 av lb9td Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Defekt motorefeste. Antaglivis fremre da det vil gi mest vridning på motoren. Har byttet dette på a6 før. Motoren er jo også pakka inn i plast og jeg vet ikke klaringen mellom panser og motordeksler orginalt... mulig det skal være sånn? Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 ta bort motordekslene og prøv igjenn. da hvet du ihvertfall om det er problemet Lenke til kommentar
lb9td Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) ta bort motordekslene og prøv igjenn. da hvet du ihvertfall om det er problemet 8553809[/snapback] hva er motordeksler/fester og hvor sitter disse og hvilken funksjon har disse ? Endret 7. mai 2007 av lb9td Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Motordeksler er plasten som er festet oppå motoren. Under panseret altså. Motorfester er der motoren er festet til ramma. Selv om det egentlig ikke er noen ramme på bilen. Lenke til kommentar
lb9td Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Motordeksler er plasten som er festet oppå motoren. Under panseret altså. Motorfester er der motoren er festet til ramma. Selv om det egentlig ikke er noen ramme på bilen. 8559953[/snapback] Nettopp. Så hvis jeg tar vekk motordekslene og hevingen/senkningen ikke er der så er det trolig fremre motorfeste?? Det høres ille ut..får prøve imorgen. I tillegg så kommer det av og til et rykk i girkassen når jeg går fra Parkering til Revers. Turtallet er da helt normalt og lavt. Noen som kan forklare det? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Motordeksler er plasten som er festet oppå motoren. Under panseret altså. Motorfester er der motoren er festet til ramma. Selv om det egentlig ikke er noen ramme på bilen. 8559953[/snapback] Nettopp. Så hvis jeg tar vekk motordekslene og hevingen/senkningen ikke er der så er det trolig fremre motorfeste?? Det høres ille ut..får prøve imorgen. I tillegg så kommer det av og til et rykk i girkassen når jeg går fra Parkering til Revers. Turtallet er da helt normalt og lavt. Noen som kan forklare det? 8560222[/snapback] Kan hende det hjelper å bytte olje i girkassen, ang det med panseret som hever/senker seg er det første gangen jeg har hørt om. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det rykket i girkassen kommer nok av dårlig motorfeste det og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå