Gå til innhold

Resultater Crucial Ballistix D9GMH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sparer 300kr på BallistiX 800MHz imot 1066MHz-versjonen, er det greit å spare 300kr på det? Altså, 800MHz-versjonen klarer vel alle over 1000MHz?

9617184[/snapback]

Jeg har pc6400 (800Mhz), men ville heller kjøpt pc8500 (1066MHz) om jeg skulle handle i dag. Uten tvil.

Lenke til kommentar
Ok. 2x1GB eller 4x1GB? Må si jeg er litt usikker, med tanke på at jeg skal ha Vista til neste sommer ca. og da er vel 4gb et minimum.

9617264[/snapback]

Kjøp 4gb. Det er jo så billig. Jeg kjøpte først 2, men endte opp med å kjøpe 2 til etter noen måneder, til en høyere pris...

Lenke til kommentar

Då skal eg og The ghost slå alle rekordane på forumet, både med 1, 2 og 4 brikker :D

Edit: då har eg og det The ghost slått både rekorden på 1, og 4 brikker :D

Det var The ghost sin PC, men på 1 og 2 brikker var det rammen min, og med 4 brikker var det både hans og mine :D

først med 1 brikker:

http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=250496

1412 mhz ved 2,65V

Så 2 brikker:

http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=250469

1380 mhz ved 2,7V

Så med 4 brikker:

http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=250504

1224 mhz ved 2,4V.

Kanskje vi skal slå superpi også? :innocent:

Edit2: Ja.... Då slo vi den også

post-97393-1191522921_thumb.jpg

1348 mhz ved 2,65V!

Endret av tharshan
Lenke til kommentar
[...]

PS: Til alle med 680i hovedkort: Sett brikkene deres i de svarte minneslotene. Hos meg ble det mye bedre! For det første, så har jeg hørt at brikkene ikke dør i de svarte minneslotene, pluss at man kan klokke lengre, fordi brikkene blir mer stabil med volt over 2.3, noe de ikke kjør til vanlig. Med andre ord, jeg kan mest sannsynlig kjøre 2.5 volt gjennom brikkene mine, og de vil fortsatt være stabile. Har ikke testet dette, men det har holdt seg slik opp til 2.4 volt som er det høyeste jeg har testet.

[...]

Jeg har et P5N-E SLI, som også har 2x Svarte og 2x Gule Ram sokkler. Men når jeg prøvde å stappe neddi rambrikkene så ville de ikke nedi :hrm: Jeg kunne ha tatt mer i, men under hovedkortet er det jo masse små pinner, og det er vel ikke helt trygt å bøye på de? Jeg får de mer eller mindre lettvint nedi de to gule, men de svarte går ikke :nei: Jeg har Crucial DDR2 BallistiX PC6400 2048MB CL4 Kit w/two BallistiX 1024MB's, E.P.P. Men er det virkelig så stor forskjell på svart/gul? Og kan noen forklare meg kort om jeg skal bruke de to gule sammen, eller om jeg kan kombinere svart og gul?

(Bilde hvis noen lurer på hvordan HK'et ser ut.)

Lurer også på om det er noen som har noen erfaringer med rucial DDR2 BallistiX PC6400 2048MB CL4 Kit w/two BallistiX 1024MB's, E.P.P. på P5N-E SLI :)

Endret av kjeksomanen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...