christofferv Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Stod tidelig opp Lørdags morgen for å prøve å fange disse små krabatene.. Her er de to beste bildene eg fekk! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er mest fornøyd med skarpheten på det første, men motivet til det andre bildet.. Hadde det ikkje vore så mørke forhold på det andre bildet hadde det nok blitt like skarpt.. synd at det ikkje alltid kan gå min vei!! (Vil annbefale og kanskje lagre bildene og sjå dei i Windows Fax og Bilde beh.) Kommentarer og kritikk er velkomne! Endret 6. mai 2007 av cv-trial Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 bilde nr 1 Ble for uskarpt og forstyrrende elementer i forgrunnen. bilde nr2 har også mangel på skarphet og den overeksponerte bakgrunnen og det brune nede i venstre hjørne trekker oppmerksomheten vekk fra motivet. :I Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg syns det var sykt flotte bilder du hadde tatt Kan jeg få lov til å lagre dem på datamaskinen min? - Erik Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Han anbefaler å lagre de på datamaskien, så ja det kan du Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg syns det var sykt flotte bilder du hadde tatt Kan jeg få lov til å lagre dem på datamaskinen min? - Erik 8552540[/snapback] Det står jo det at eg annbefaler å lagre de og sjå de i Windows fax og bilde beh.. så bare lagre de du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå