xxm0rtyque Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hallo.! Jeg har ett Nikon Coolpix L2... Jeg har undret meg over den lille greia vedsidna plitzen i en stund nå.. Noen som kan fortelle meg hva det er for noe? Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Har du sett i bruksanvinsniga, det står sikkert der. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 pleier det ikke å være en sånn oversikt over hva som er hva i bruksanvisningen? Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Fant det ut nå.. Lampe for selvutløser står det... Jeg har aldri sett den blinke ell noe, når jeg har tatt selvutløser Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg tipper at den skal blinke rødt. Mulig den skal blinke rødt når du presser inn knappen halvveis også. Men virker den ikke, så er det jo noe galt. Har du reklamasjon på den, så kan du benytte det. Men din modell sparer jo litt strøm da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå