Anathema Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hei, Jeg er på utkikk etter musikken fra Gutta på tur - serien med Arne gjeldtnes osv. Dette er til bruk for en parodi i skolesammenheng om noen lurer. Så det jeg egentelig er ute etter er enten en link til et program der jeg kan høre sangen og på den måten få tatt det opp, eller andre metoder å få fatt i denne. På forhånd takk Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 *Kveldsbump* ... Musikken til Gutta på tur - anyone? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Lurer du på hva sangen heter? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Nei - Har dessuten postet der også, 2 ganger.. :/ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Et googlesøk tyder på at den heter 'Sword & the stone', og er komponert av P. Kingsland. Jeg kan ikke bekrefte dette, men det står i hvert fall her: http://orakelet.info/5535 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Det må jeg si, noen har bedre evner i google enn meg selv. Får sjekke opp dette nærmere, hjertelig takk så lenge! :] Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Jaja, sendte TV2 en mail men ansvarlig der kunne ikke hjelpe oss. Løsningen ble å betale 30 kroner for å kunne se TV2's webTV, deretter ta opp musikken med Audacity. [LØST] Kan stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå