The Jackal Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Driver å skal legge inn dualboot Linux/XP her på laptopen min. I den anledning ser jeg at det er en partisjon som er ca 30MB i starten på harddisken. Ligger noen filer der, men partisjonen er skjult. Virker som om Dell har lagt inn noe info greier der. Noen som vet om det er trygt å slette denne partisjonen? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Det gjelder de fleste (alle?) Dell laptoper. Aner ikke hva som ligger der, men jeg ville i alle fall ikke slettet den. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Denne skjulte partisjonen har vell noe sammenheng med bios å gjøre eller ? Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 Tror ikke den har noe med BIOS å gjøre, men vet noen HELT SIKKERT hva den er til? Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Det er sikkert backup av fabrikkoppsettet som er på den skjulte partisjonen, slik at du kan boote med en recovery disk og få maskinen tilbake helt likt som når du kjøpte den eller noe Kan si 99,99% sikkert at det ikke har noe med BIOS og gjøre Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 Siden den er på 31 MB så er det vel heller tvilsomt at det er en backup av fabrikkoppsettet også. Sist jeg sjekka så var Windows XP litt større enn det Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg leste 30GB... :-? reagerte på at det var mye... <-- stupid me Men det kan kanskje være noe verifiserings-greier, slik at en eventuell recovery CD bare fungerer på maskiner med informasjonen på denne skjulte partisjonen Kanskje også en del av recovery-greiene, programmet til å kopiere imaget på recovery CD'en f.eks Jeg tipper hvertfall det har noe med Recovery til Dells fabrikkopsett å gjøre Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 Hmmm...det er jo ikke recovery CD'er til Dell laptoper. Det er vanlig full install... Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Har du sjekket hva som er på den?! Mail/ring/fax Dell Norge og spør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå