nilsnilspils Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Fikk vite om denne tråden akkurat, må bare slenge meg på! Min døde etter omlag to år i tjeneste. Huffameg! Lenke til kommentar
dopus Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 min hyper har også tatt kvelden.....har en seasonic s12 430W nå i stedet....mye stillere og utrolig stabil. Lenke til kommentar
troari Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Fikk en nye fra Hiper. Ny komplett med boks. ;-) Så nå har jeg 2 bokser og masse ledninger. Håper den holder bedre ;-) Lenke til kommentar
MuertE-NAS Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ja min Hiper 580w R ligger i hylla etter 6mnd drift funka da jeg la den bort.Var innom Netshop skulle opgradere resten.Sa jeg hadde Hiper kast den sa dem ,har bare problemer med den.Virker fra ca 6mnd til 24mnd så dør den. Lite oppmuntrende det. Men jeg skal putte den tilbake i 1 pc så vi får se Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 vil fraråde deg å bruke denne psuen, muerte, meget stor sannsynlighet for at den kvelder når det passer dårligst. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 da var min nr. 2 hiper dau også. 2 års garantien går ut 6 mars i år Lenke til kommentar
pichashu Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 der gikk min. 2.5 år gammel så i dette selskapet så har den holdt lenge. prøver meg med RMA til hipergroup i nederland. Eneste problemet mitt er at jeg ikke finner kvitteringen Lenke til kommentar
pichashu Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 det er forresten 3 års garanti fra produsent. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 da var min nr. 2 hiper dau også. 2 års garantien går ut 6 mars i år jeg tror jeg har nevnt det tidligere i tråden, men dette er den andre hiperen min som tar kvelden. men jeg kan ikke påstå at den første daua, men den begynnte å lage ulyder, sannsynligvis i vifta. dog så var det en god nok grunn for netshop å sende en ny. Lenke til kommentar
evenpevenreven Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jepp, da var min også dau. En blå Hiper Type-R 580W. Varte drøye to år, og nå er den helt livløs gitt Lenke til kommentar
Ragal Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Min tok også kvelden med et smell.. Heldigvis var det kun røyken fra Hiperen som forsvant fra PC-en. Fikk ny Mist 600W v.3 fra Netshop Både roligere, kjøligere og forhåpentligvis bedre enn Hiperen Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Slutt å gnell om statistikk! Med slike målinger trenger man ikke være rakettforsker for å forstå at dette er snakeoil! Spenninger utenfor ATX-spesifikasjonene er IKKE akseptabelt! Punktum! Og dårlig effektivitet gjør det bare enda værre. Styr unna hiper. Lenke til kommentar
firkantspiker Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Da tok også min 580r kvelden. Gjorde tabben å sku av datamaskinen for å flytte den... Hiperen begynte å pipe som en blitz og var helt umulig å få start på, ble erklert død i dag hos Østereng. Noen som har anbefalinger på modulær strøm i kategorien større eller lik 500w send pm. Har sett på coolermaster og chieftec. Er min nr. 67? Forige uke var tydeligvis en dårlig uke for hipere. Endret 19. februar 2008 av raven109 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 mist og corsair er gode valg. men om du går for corsair så er det kun HX serien som er modulær og den fåes kun på shg nå om dagen. Lenke til kommentar
kewell11 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Min hiper tok kvelden etter 2,5 år. Fikk beskjed fra komplett idag at jeg får kreditert pengene, så da er det bare å finne seg noe bedre. Måtte forresten krangle litt med dem om garanti tiden, hvor de først hevdet at det var 2 år. Men som snudde da jeg linket til deres egen side hvor det stod 3 år! Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Corsair HX620 er et opplagt valg. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 bare synd at hx psuene ikke er å få tak i norge lenger, utenom shg, som egentlig er dansk. men en tx650 er jo et bra valg dersom du ikke må ha modulære kabler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå