Lmthaman Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) vurderer å kjøpe dette fra komplett eller noen andre. da jeg er en smule missfornøyd me modemet som følger med fra bluecom. er så mange små drittfeil som jeg ikke helt klarer å rette på. det jeg lurer på, foreksempel de modemene som komplett selger, er de bare å koble til og kjøre i gang på linja mi, eller er det noe forskjell på dem, slik at enkelte funker på telenor og enkelte funker på andre. eller er det akkurat det samme? Endret 7. mai 2007 av lmthaman Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 De fleste fungerer, men du må konfigurere den opp mot din ISP. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hva slags feil er det på det modemet du har? Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 en ting jeg sliter med er det at jeg ikke kan hoste et game på foreksempel wc3. er kanskje ikke det at det er en spesifikk feil, men heller det at det føles å være litt for basic. det må også bootes me jevne mellomrom, oftere enn hva jeg synes det burde være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå