Drakan Wolf Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hei, er det noen der ute som kan hjelpe meg? jeg er på leiting etter en fransk film som ble sluppet for et par år tilbake. den handlet om et par som hadde problemer i samlivet og mannen mistet eller hadde mistet potensen og kunne ikke gjennomføre den seksuelle handlingen på kammerset. Hun går da ut å eksperimenterer med litt forskjellig bl.a. lettere bondage. Denne filmen ble nesten bannlyst av norsk sensurlovgivening, men slapp igjennom p.g.a at sexen i filmen hadde noe med tema i filmen å gjøre.. Dette har irritert meg i lengre tid at jeg ikke husker hva denne filmen egentlig heter... :@ all hjelp tas i mot med takk... Mvh meg.. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=447094&st=0 Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Vi har allerede en tråd for dette, som du finner her. Bruk den i fremtiden. Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Takk til alle som svarte... Og til dere som kjeftet litt.. Sorry... Tenkte ikke over det... og en smule ordblind i når dette ble skrevet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Forumet tilgir alle ydmyke sjeler (men tråden stenges likevel) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg