eppis Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) jeg har et problem med wlan kortet mitt. har sykt treigt hastighet og må restarte maskinen hvert 10minut får og få kortet til og funke igjen. Det er ikke det trådløse nettverket da dette er noe som har skjedd nå og det funker fint på alle de andre maskinene. Det er en Archlinux maskin det er snakk om. Warning: Driver for device ath0 has been compiled with version 22 of Wireless Extension, while this program supports up to version 21. Some things may be broken... iwconfig Wireless-Tools version 29 Compatible with Wireless Extension v11 to v21. Kernel Currently compiled with Wireless Extension v22. ath0 Recommend Wireless Extension v13 or later, Currently compiled with Wireless Extension v22. EDIT: når jeg skriver iwlist så kommer det opp en 3-4 access punker.. som vanlig så funker det fint når jeg rebooter er nesten som kortet henger seg etter 10min. [root@localhost root]# ifconfig ath0 up [root@localhost root]# iwlist ath0 ap Warning: Driver for device ath0 has been compiled with version 22 of Wireless Extension, while this program supports up to version 21. Some things may be broken... ath0 No Peers/Access-Point in range Endret 7. mai 2007 av eppis Lenke til kommentar
eppis Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 *bump* ingen som har noe peil på dette? Lenke til kommentar
eppis Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 updata til SVN så funka det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå