Gå til innhold

Hjelp med avlyst ordre / "reservert-ikke bokført"


Anbefalte innlegg

Jeg prøvde å bestille noe fra Play.com for to dager siden, men fikk noe senere beskjed om at det var noe galt med kortdetaljene mine. Dette har ikke vært et problem tidligere, men kan muligens skyldes at jeg har byttet adresse. Uansett, så står det oppført på kontoen min i postbanken.no at det nå mangler et par hundrelapper, fordi de "reservert - ikke bokført". Tar det lang tid før banken får beskjed om at kjøpet ble avlyst, og frigir disse pengene/legger de offisielt tilbake på kontoen min?

Endret av Legen_er_inne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...