Fjernkontroll1 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 hei... jeg vurderer og kjøpe en wii etter hvert, og lurte på om noen veit når butikkene for igjen wii?..... noen som har litt informasjon og gi meg? hadde vært fint Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Er Wii overalt her nå... riktignok ikke lenge. Men butikkene får inn stadig vekk, problemet er vel at de selger ut med en gang. Her jeg bor. Men fra neste måned skal visst dette bedre seg i følge Nintendo. De har boostet opp produksjonen og kjøpt opp flere fabrikker skal vi tro Iwata-san. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 jeg tror det kommer en god del i midten juni. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Ta deg en tur ut og let i butikkene så finner du nok en. Har sett Wii'er på platekompaniet, diverse leketøysbutikker, spaceworld o.s.v Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Du kan jo også sjekke ut denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå