Haelas Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Har lastet ned Ubuntu og brent den på den laveste hastigheten som Nero klarte. Så da jeg bootet opp og skulle installere så fikk jeg masse skrift så jeg plukket ut det som jeg synes ga noe mening, sjekk her Not fat32 volumes found, exiting.... Not NTFS volumes found, exiting... Uasge: ntfsread.exe [-u] Og så står det : Caldera DR-DOC 7,03 copyright © 1973, 1998 caldera,inc, all right reserved [DR-DOS] A:\> Hvis nødvendig så kan jeg skrive opp alt men vet ikke om det er nødvendig. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Du lagde en bootbar disk? I så fall, ikke gjør det. Det er for DOS oppstarts-CD. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Du lagde en bootbar disk? I så fall, ikke gjør det. Det er for DOS oppstarts-CD. 8551814[/snapback] lagde en boot bar disk ja... Den booter opp bra så jeg ser ikke poenget til og brenne en ny..? Eller må jeg det? Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Tror du må brenne ny..Husk å trykk på "Brenn bilde/burn image"..ikke noe startup ting her nei! Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Altså... Du laster ned iso fila, brenner den på en cd, stapper den i maskinen, rebooter (med cd/dvd rommen som 1st boot device), og følger instruksene... Skjønner ikke helt hva du har gjort her jeg...? Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 jeg har brent den som en boot cd sikkert... Men skal prøve på nytt. Svar kommer ASAP Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Det funket!! :!: Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå