_ART_ Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Tur med kjæreste min. Bildet er ikke arrangert. http://farm1.static.flickr.com/188/4868803...a057f23.jpg?v=0 Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hei. Bildet var ok det, men det så mer ut som det var et reklamebilde for jakken. Litt nærmere inn på henne hadde kanskje gjort seg Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hele fjeset hennes burde være med på bildet! Litt av haka blir borte under jakka! Tror heller ikke det er noen dum idé å komme litt nærmere innpå! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Hele fjeset hennes burde være med på bildet! Litt av haka blir borte under jakka! 8575286[/snapback] *Slettet* Endret 10. mai 2007 av Gissan Lenke til kommentar
Ramona Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg synes også at det så ut som en reklame for jakken eller 71 grader nord eller noe, men utrolig søt jente og fin skarphet i bildet med flotte farger! Skulle kanskje ønske jeg så litt mer av evt. natur siden hun er kledd som hun er, men det er bare smakssak, men det er årsaken til reklamefølelsen, altså.. Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Her var det kommet kommentarer ja. Bedre sent en aldri. takk takk. Hvordan legger jeg opp bilder slik at det vises i selve inlegget, og ikke som en link? Har flere bilder å poste. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Her var det kommet kommentarer ja. Bedre sent en aldri. takk takk. Hvordan legger jeg opp bilder slik at det vises i selve inlegget, og ikke som en link? Har flere bilder å poste. 8592223[/snapback] Trykk på IMG-knappen over tekstboksen, så kommer det opp en meny der du skal skrive inn adressen til bildet. Eventuelt kan du skrive selv ved hjelp av img-taggen. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Bra fokusering i hvert fall, fint at hun ikke var midt i bildet, og at hun hadde sterke farger som stod i kontrast med naturen bak! Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Takk for svar. Er klar over at det er et stort utbrent område i bildet, men det er lite jeg kan gjøre med det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå