Zash Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Heisan. Vet at tilsvarende spørsmål har vært oppe mange ganger før, men etter å ha lest igjennom et par slike poster fant jeg ut at mitt problem ikke var av de vanlige. Jeg har koblet til en gammel 160GB Western Digital IDE disk, men disken vises hverken i Min Datamaskin eller i Diskbehandling. Jeg finner disken i både BIOS, der den står som Slave på samme kabel som DVD-rommen, og jeg finner den i Enhetsbehandling der det står "Denne enheten fungerer som den skal." Noen tips til hvordan jeg kan få tillgang til disken? Håper på svar... Zash Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 kan du legge in en screen av diskbehandlings vinduet Lenke til kommentar
Zash Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Seff, her er screenen : Oisan, opera fikk en liten klikkebye :S Endret 6. mai 2007 av Zash Lenke til kommentar
Zash Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Og her er da et bilde av disken i enhetsbehandling... Er den disken som er merket.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Jeg antar at det er den xtern disk som er problemet. Jeg tror grunnen er at den ikke har en driver bokstav. Klikk pa harddisken i diskbehandlig og sa angi bokstav et eller annet. sa velger du en bokstav til den. PS: Så nå at den allerede har O som disknavn så det jeg sa vil ikke fungere. men jeg tror løsningen vil være i en av valgmulighetene du får når du venstreklikker på harddisken i diskbehandling. Endret 6. mai 2007 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
Zash Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Xtern Disk er en ekstern disk som var tilkoblet da jeg tok bildet. Den var ikke tilkoblet da jeg først koblet til harddisken. Og Xtern Disk har bokstaven O: , noe du ser hvis du ser på bildet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå