^fmj Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Har kjøpt en slik USB-extension cable, som jeg planla å plugge en WLAN-USB ting i. Men denne enheten nekter å starte (Feilkode 10). Det er ingenting i veien med kabelen for jeg har fått andre enheter til å fungere. Endret 6. mai 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Tuller du? Det som står på kabel har jo ingen betydning, det har ingenting med strømmen i en USB kontakt å gjøre. Forøvrig er det 5 V spenning på USB. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Tippa bare vilt jeg, og det ble skivebom. Hva kan det være da? Hvorfor funker den bare på noen enheter? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hvor lang er kabelen (USB virker ikke over en viss lengde). Er det enheten som ikke virker overhodet, eller er det avhengig av hvilken kabel du bruker? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Den USB-dingsen fungerer fint sålenge den ikke er tilkoblet nevnte kabel. ALT av andre enheter: Som kortleser, web-camera, en annen type WLAN-USB, fungerer når de er tilkoblet kabelen. Da kan jo ikke lengden ha noe å si. Kabelen er noe sånt som 1.5m. Utgjort at akkurat den enheten jeg trenger kabelen til, ikke vil fungere. Endret 7. mai 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå