Totentanz Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Men er det noen som har peiling på dåp? Presten vasker bort medfødt synd. Hva vil du vite? Kanskje dette kan være måten? Lenke til kommentar
316 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg konfirmerte meg i humanistisk, eller på en "borgerlig" måte. Jeg syntes det var kjempegøy og lærerikt. Selv om jeg er kristen nå, gjorde jeg det valget den gang fordi jeg ikke var kristen. Og jeg syns at dersom man ikke er kristen og heller ikke interessert i å bli en kristen, så burde man ikke konfirmere seg i kirken. Selv om familie eller venner mener du burde det, eller lokker med flere penger i konfirmasjonsgave dersom du gjør det i kirken. Stå på ditt, vær selvstendig og ha egne meninger. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Men er det noen som har peiling på dåp? Presten vasker bort medfødt synd. Hva vil du vite? Kanskje dette kan være måten? Det vet jeg, men er det en stor sak, eller kan man bare gjøre det diskré en helg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå