Exiztzor Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hei. skal kjøpe meg ny cpu , ram og hk. har valgt ut disse delene ny pc 6k maskinen brukes til spilling. helst intel hva synes dere om delene? valgte crossfire hovedkort i tilfelle jeg skal ha enda et kort maskinen skal overklokkes ting som skjerm mus tastatur , psu og slikt har jeg fra før mvh exiztzor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) des ser ut som et bra oppsett men du bor kanskje vurdere a kjope et XFX nForce 680i LT SLI isteden. Det jeg virkelig vil anbefale hvis du har litt ekstra penger du kan bruke og har lyst pa en maskin som har store oppgraderingsmuligheter ville jeg valgt XFX nForce 680i SLI Begge disse kortene er ekstremt lette a overklokke. Du bar ogsa vurdere a kjope en giga til med ram, vista kjorer mye bedre med en del ram. Endret 6. mai 2007 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 des ser ut som et bra oppsett men du bor kanskje vurdere a kjope et XFX nForce 680i LT SLI isteden. Det jeg virkelig vil anbefale hvis du har litt ekstra penger du kan bruke og har lyst pa en maskin som har store oppgraderingsmuligheter ville jeg valgt XFX nForce 680i SLI Begge disse kortene er ekstremt lette a overklokke. Du bar ogsa vurdere a kjope en giga til med ram, vista kjorer mye bedre med en del ram. 8552254[/snapback] har ATI skjermkort fra før. så derfor valgte jeg et crossfire kort. har 2,5gb med ram til hjemme derfor valgte jeg bare 2gb med ram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå