WitNo Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hvordan får man aktivert muligheten for å sette maskinen i dvalemodus i Vista. Via startmenyen kan vises mulighet for å "Bytte bruker", "Logg av", "Lås", "Starte på nytt", "Hvilemodus" og "Slå av". Jeg savner mulighet for dvale... Kjører på et ASus A8N-SLI hk. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Dette gjøres under strømalternativer. Du må gå inn på avanserte endringer, og sette en automatisk tid på dvalemodus for å kunne velge dette manuelt. Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Eg har det same problemet. Eg hadde dvalemodusen før. Etter at eg køyrte diskopprydding. Så gjor eg ein tabbe med å merke noko som har med dvalemodusen å gjere. Så no ser det ut som den funksjonen er sletta og eg kan berre setje PCen i hvilemodus. Er det nokon som veit korleis eg får installert dvalemodusen igjen? EDIT: Microsofts support sider gjor susen http://support.microsoft.com/kb/929658/no No fungerer det som før Endret 2. januar 2008 av PosteMonopolet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå