Reetardo Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Kan ikke dere i crew ordne en buss til The experience som går ca: stavanger > kristiansad > Arendal > Skien > Porsgrunn > Vallhall hadde vært knall Lenke til kommentar
chrizy Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Er ikke helt god i geografi, men tror Larvik er mellom Arendal og Skien, så hadde vært ok om dere stoppet der og hvis det blir noe av Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Larvik er ikkje mellom Arendal og Skien, nei... Det er mellom Skien/Porsgrunn og Sandefjord, altså ikkje på den ruta som vart sett opp i fyrste post. Endret 6. mai 2007 av Garegaupa Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Ska jeg bare redigere litt så den blir riktig jeg stavanger > kristiansad > Arendal > Porsgrunn > Skien > Vallhall Porsgrunn er før Skien Hvis vi skulle hatt med Larvik stavanger > kristiansad > Arendal > Larvik > Porsgrunn > Skien > Vallhall Lenke til kommentar
Major Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Ska jeg bare redigere litt så den blir riktig jeg stavanger > kristiansad > Arendal > Porsgrunn > Skien > Vallhall Porsgrunn er før Skien Hvis vi skulle hatt med Larvik stavanger > kristiansad > Arendal > Larvik > Porsgrunn > Skien > Vallhall 8554275[/snapback] det er stavanger > kristiansad > Arendal > Skien >Porsgrunn >Larvik > Vallhall tror jeg Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Her kan folk geografi ja! Stavanger > Kr.Sand > Arendal > Tvedestrand > Prosgrunn > Skien > Larvik > Valhall Lenke til kommentar
chrizy Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Når jeg kjører til Arendal/Kr.Sand kjører ikke jeg forbi hverken Skien eller Porsgrunn, kjører heller ikke forbi Sandefjord når jeg skal til Skien eller Porsgrunn. Så ruta blir: Stavanger > Kr.Sand > Arendal > Tvedestrand > Larvik > Prosgrunn > Skien > Valhall. Er ikke helt sikker på Tvedestrand men. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Her trur eg me treng litt hjelp. Sjå vedlegg. (Tvedestrand ligg mellom Arendal og Risør. ) Endret 7. mai 2007 av Garegaupa Lenke til kommentar
chrizy Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Har nå undersøkt med foreldra mine, det er som jeg sa! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 tja , vist noen skaffer meg en buss kan jeg sikkert kjøre bor i Stavanger og har tenkt meg opp som crew ( vist jeg blir akseptert da ) så det må vel påberegnes at vi er fram en dag før og drar en dag etter da .... Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Når jeg kjører til Arendal/Kr.Sand kjører ikke jeg forbi hverken Skien eller Porsgrunn, kjører heller ikke forbi Sandefjord når jeg skal til Skien eller Porsgrunn. Så ruta blir: Stavanger > Kr.Sand > Arendal > Tvedestrand > Larvik > Prosgrunn > Skien > Valhall. Er ikke helt sikker på Tvedestrand men. 8556841[/snapback] No er eg på ingen måte ute etter å vere vanskeleg her, eg er berre litt nysgjerrig på kor det er me misforstår kvarandre. Eg bur i Skien og dagpendlar til Sandefjord, og då passerer eg Larvik. Så enten er den byen ein røvar til å flytje på seg, eller så har me ein liten kommunikasjonssvikt her ein plass... (Sjå for øvrig kartet eg posta ovanfor.) Endret 7. mai 2007 av Garegaupa Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg