Gå til innhold

SF Anytime problemer


Anbefalte innlegg

Er det flere som opplever problemer med denne tjenesten?

 

Problemet er at jeg får beskjed om at "det oppstod en feil" når jeg skal logge meg inn meg telenor brukernavn og passord. Det hender det går, men får samme feilmelding når jeg skal bekrefte kjøpet. Tenkte å teste dette ut, siden det ikke koster mer en 1 kr via telenor ut mai.

 

I går tok det over 2 timer før jeg endelig kom igjen for å se den filmen jeg ville se. Og i dag viser den samme tendenser, men jeg gidder ikke å sitte 2 timer i dag å teste.

 

Flere som sliter? Synes dette her er seriøst dårlig. De ønsker vel at en skal laste ned filmene andre steder da?!? *kremt*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, DRM tillegg må lastes ned om en ikke har det fra før.

 

Jeg fikk en tilbakemelding fra SF Anytime at det antagelig måtte være driftsforstyrrelser på fakturabetaling hos telenor. De ba meg ringe ditt å høre. Det burde jo være i dems interesser å vite også.

 

Synd det er DRM, det øker linjebruken på stremingen. Det er synd å si det, men betal løsninger fungerer dårligere enn om en faktisk skulle gjøre det ulovlig. Betaler for meg jeg, men da forventer jeg at det fungerer smertefritt!

Lenke til kommentar

Jeg driver å sliter med SF-Anytime selv, får betalt og satt på filmen men da kommer det bare et bilde hvert 5 sekund eller no... veldig irriterende går ikke ann å se på filmen. Kosta meg riktignok bare 6 kroner men hadde vært greit å få se filmen allikevel... har avinnstallert og innstallert masse greier, og siden det er helg så er det jo heller ikke noe kundeservice :| brukte denne tjenesten for en uke siden ca. og da funka det fett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...