L O G I M A N Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Er det flere som opplever problemer med denne tjenesten? Problemet er at jeg får beskjed om at "det oppstod en feil" når jeg skal logge meg inn meg telenor brukernavn og passord. Det hender det går, men får samme feilmelding når jeg skal bekrefte kjøpet. Tenkte å teste dette ut, siden det ikke koster mer en 1 kr via telenor ut mai. I går tok det over 2 timer før jeg endelig kom igjen for å se den filmen jeg ville se. Og i dag viser den samme tendenser, men jeg gidder ikke å sitte 2 timer i dag å teste. Flere som sliter? Synes dette her er seriøst dårlig. De ønsker vel at en skal laste ned filmene andre steder da?!? *kremt* Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Har samme probelemer, må installere mange møkkaprogrammer fra Microsoft og når man først har gjort det fungerte det rett og slett ikke. Det er bare å vente til de har fått en mer universal, fungerende og DRM-fri løsning. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Funker helt perfekt her EDIT: I IE7 og Vista. Ikkeno tillegg som måtte installeres... Endret 8. mai 2007 av Svein_Jarle Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Ja, DRM tillegg må lastes ned om en ikke har det fra før. Jeg fikk en tilbakemelding fra SF Anytime at det antagelig måtte være driftsforstyrrelser på fakturabetaling hos telenor. De ba meg ringe ditt å høre. Det burde jo være i dems interesser å vite også. Synd det er DRM, det øker linjebruken på stremingen. Det er synd å si det, men betal løsninger fungerer dårligere enn om en faktisk skulle gjøre det ulovlig. Betaler for meg jeg, men da forventer jeg at det fungerer smertefritt! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg måtte betale for filmen jeg ikke fikk sett og, det gjorde meg sur. Siste gang jeg brukte den tjenesten. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Ja, sånt er irriterende. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Ja, sånt er irriterende. Og skal denne bransjen få kvitt noe av piratene, må de få en skikkelig løsning! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Prøvde igjen nå, med akkurat samme feil Nå la jeg også merke til at det spiller ingen rolle hvilken kategori man velger. Komedie f.eks inneholder en masse drama, grøssere osv...... Denne tjenesten er helt latterlig. Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg driver å sliter med SF-Anytime selv, får betalt og satt på filmen men da kommer det bare et bilde hvert 5 sekund eller no... veldig irriterende går ikke ann å se på filmen. Kosta meg riktignok bare 6 kroner men hadde vært greit å få se filmen allikevel... har avinnstallert og innstallert masse greier, og siden det er helg så er det jo heller ikke noe kundeservice :| brukte denne tjenesten for en uke siden ca. og da funka det fett... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Sendte kundeservice mail jeg, men det virker ikke som om de vet at du skriver log in navn osv på deres sider? De bare ber meg kontakte telenor. Om det er problemer kunne vel de avklare dette med telenor som de leverer tjenesten for. Slitsomt å måtte ringe her og der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå