St Thicket Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg var i Tjekkia for noen år siden, og fant dette fargerike huset ikke langt unna dyrehagen. Jeg ville prøve å få hekken til å være en slags ramme i komposisjonen. Hvordan fungerer dette? Bildet er tatt med Canon EOS 350D, med sigma 18-125 mm objektiv. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Fikk litt "modell-aktig" følelse jeg... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg syns forgrunnen er litt for forstyrrende, spesielt om du vil vise huset. Lenke til kommentar
andm Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg har vært her, og det var et utall andre bedre vinkler å velge mellom. Hekken forstyrrer, og det samme gjør trærne. Har du bilder fra et annet ståsted? Lenke til kommentar
Grimnar_ Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Først syntes jeg hekken var veldig forstyrrende, men etter litt følte jeg at jeg var en person som prøvde å se over hekken inn på herskapshuset.... litt sånn fattig, rik greie. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg har vært her, og det var et utall andre bedre vinkler å velge mellom. Hekken forstyrrer, og det samme gjør trærne. Har du bilder fra et annet ståsted? 8551723[/snapback] Jeg har bilde av huset tatt fra parken rett foran inngangsdøren... det er ikke særlig engasjerende. Typisk feriebildepreg over det Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Først syntes jeg hekken var veldig forstyrrende, men etter litt følte jeg at jeg var en person som prøvde å se over hekken inn på herskapshuset.... litt sånn fattig, rik greie. 8552204[/snapback] Ja, du sier noe der. Har ikke tenkt tanken selv, men det ser faktisk ut som man distanserer seg fra velstanden, framfor å omfavne den. Nå ble jeg faktisk mer glad i bildet! Lenke til kommentar
kvirrsilvaiks Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Likte ikke forgrunnen. Ble litt distrahert siden det var så ute av fokus. Ellers ett fint bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå