Gå til innhold

Trenger en kveld/helga jobb? hvor kan man få det?

Anbefalte innlegg

Jeg er lærling og nå som stippende mitt blir ferdig ligger jeg litt dip shitt og trenger ennda en jobb :cry:

Så jeg lurer på hvor det er lett å få slike ekstrahjelps jobber?

Jeg er halveis utdanna kokk 2 år på vgs

Jeg har ett år ikt på vgs

Og er lærling nå...

Jeg har også litt småting ellers som eget firma (litt dårlig med oppdrag for tia)

Ellers har jeg bestått litt småting ved siden av :)

Men jeg lurer på hvor det er lett å få ettermiddag/kveld/helg/ferie jobber....

å det haster litt....

takker for alle svar =)

*grunnen til at jeg er i litt dip shit er pågrunn av husleie økning, økt telefonforbruk i jobben og blant annet at pcen min har gått på tryne og jeg må kjøpe nye deler + at jeg har en regning på 7000kr jeg må betale før første september :p

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv deg på bensinstasjoner i området. Godt mulig de trenger noen i helgene fremover.

8551766[/snapback]

det må jeg prøve =)

Har hørt med en plass om de trenger en ekstra kokk =) kunne hende, de skulle sjekke det opp

ellers er det noe sånn telefonringegreie nede i byen, kan høre med de også =) og kanskje med telenor for helga jobb i vertfall =)

og kanskje bunnpris.. de har åpne alle dager =)

Lenke til kommentar
Bunnpris med helgejobbing er lønnsomt. Husk at du da må jobbe mer enn 50 timer per måned for å få UB-tillegg. De har en sånn teit regel.

8554505[/snapback]

UB-tillegg?

50timer... hmm... det tror jeg ikke er noe vanskelig nei...

Lenke til kommentar

Tillegg for ubekvem arbeidstid. Bunnpris opererer med tre grenser. Etter 21 på hverdager og 13 på lørdag, fra 16 på lørdag og tilslutt søndagstillegg.

Satsene var når jeg jobbet der, cirka 25,- 50,- og 100,-

Mange butikksjefer spekulerer selvsagt i å ha færrest mulig ansatte som jobber mer enn 50 timer per måned. Så når du sier at det er enkelt å jobbe 50 timer ekstra, er det ikke alle som ansetter for at de skal jobbe mer enn 50 timer.

Endret av gorber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...