Rescue me Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Dere bør endre navn på foumene: Generelt, PC og Konsoll som alle er under kategorien Spill. Hvis man f eks ser på profilen til en bruker og ser at den brukeren har vært mest aktiv i forumet Generelt sier ikke det meg noe. EDIT: Post 900 . Endret 6. mai 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Temmelig sant, men dette blir ikke prioritert. Men det er en enkel løsning på problemet ditt, nemlig å følge lenken. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Ser nå at de har fikset PC til PC-spill . Kan da ikke ta så lang tid å fikse resten også? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Dette er litt dumt under katergorien The eXperience også. Der er det en underkategori som heter 'Generelt'. Hver gang jeg ser den underkategorien i mine innlegg vet jeg ikke hva det er. Selvsagt, den kan følges, men det er irriterende å måtte dobbeltsjekke hver gang. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Meningsfylte kategorinavn er absolutt viktig. Og jo, man kunne godt ha kalt kategoriene "Generelt om spill" og så videre. En annen løsning er å la linkene i profilen (og andre steder) inneholde hele stien i navnet: Forum > The eXperience > Generelt. At PC ble døpt om til PC-spill hadde en litt annen begrunnelse, tror jeg, selv om problemstillingen var noe av den samme: Det var for at ikke folk skulle tro det var selve PC'en de spiller spillene på de skulle stille spørsmål om. Navnet var altså tvetydig selv om man visste hovedkategorien. Geir Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Har justert navnene slik at de er med i tråd med hva som er vanlig norm på forumet. Så får vi håpe det blir lettere å få seg en oversikt Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg