Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

ta kontakt på msn?

Gjest gjest_18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prat heller med henne først før du adder henne på msn. At ukjente plutselig adder noen kan fort oppleves skremmende.

8551538[/snapback]

Det kommer helt ann på jenta, jeg har ikke noe problem med at ukjendte adder meg på msn. Men jeg spør altid hvor de har fått adressen fra..

Så hvis han starter med å forklare hvem han er osv, så bør det gå knall bra :)

Og det er mye lettere å få kontakt på msn enn på skolen, spes hvis dere begge er litt sjenerte...

Og det er en kjempe ide å be henne med på bowling! Da må dere faktisk snakke sammen :)

Dere kan ha det kjekt sammen. Blir noe annet enn på kino f.eks. der man ikke snakker, det er bare teit..

Stå på :thumbup:

Lenke til kommentar
kan jeg adde deg Iril? hehe ;P

8555663[/snapback]

Får min del kan du gjøre som du vil.. Men om typen syns det er så fett må du spørre han om :p Send en pm til Mr.Berg du :tease:

8555717[/snapback]

hehe :p

var bare tull da :p hehe... har ei jeg er litt småforelska i xD

men du har mange fine råd xD det skal du ha =)

men tilbake til topic:

Tenker meg at man skårer litt ekstra om man tar mot til seg og spør om msn adressa :innocent:

evt spørr om hu vill være med ut også med det samme :yes:

Lenke til kommentar
hehe :p

var bare tull da :p hehe... har ei jeg er litt småforelska i xD

men du har mange fine råd xD det skal du ha =)

8556504[/snapback]

Hehe.. jeg skjønte det.. slapp helt av :)

Forresten så går det fint ann å spørre om hun vil være med på noe over msn, man trenger ikke gjøre det face to face liksom.. Er kanskje enklere å gjøre det på msn :)

Man skal ikke undervurdere msn :nei:

Edit: leif

Endret av Iril
Lenke til kommentar
Gjest gjest_18

Trur ikke jeg tør face to face, så må bli msn, har resatt passordet hennes så hu må komme til kontoret :whistle: , får se an sitvasjonen selv om det er begrensa hva jeg kan sjekke ut av det. så vis hu hilser og smiler og litt sånn så trur jeg at jeg kommer til og legge henne til på msn.

Lenke til kommentar
Trur ikke jeg tør face to face, så må bli msn, har resatt passordet hennes så hu må komme til kontoret :whistle: , får se an sitvasjonen selv om det er begrensa hva jeg kan sjekke ut av det. så vis hu hilser og smiler og litt sånn så trur jeg at jeg kommer til og legge henne til på msn.

8558177[/snapback]

Det var jo også en måte å gjøre det på :roll:

Lenke til kommentar
Gjest gjest_18

hehe, hører kansje litt rart ut men folk er så ofte oss oss og bytter så er ikke noe problem, hu har vært der 2 ganger alerede så en 3 gang går sikkert bra.

Lenke til kommentar
hehe, hører kansje litt rart ut men folk er så ofte oss oss og bytter så er ikke noe problem, hu har vært der 2 ganger alerede så en 3 gang går sikkert bra.

8559198[/snapback]

din slask xD

Har skaffa en msn adresse på nesten samme måte selv :whistle:

Lenke til kommentar

8558177[/snapback]

genialt :w00t:

den tråden vil jeg se mer av...

hvordan gikk det med deg og ho i dag da?

Lenke til kommentar
Gjest gjest_18

hun har ikke kommet i dag (enda), og jeg som har prøvd og vert på kontoret i hele dag, men er mulig hun kan ha sniki seg forbi meg. er fortsatt en del igjen av dagen da, og er mulig hu er sjuk eller noe da.

Lenke til kommentar
hun har ikke kommet i dag (enda), og jeg som har prøvd og vert på kontoret i hele dag, men er mulig hun kan ha sniki seg forbi meg. er fortsatt en del igjen av dagen da, og er mulig hu er sjuk eller noe da.

8563462[/snapback]

du får bare resette det litt ofte da vettu =)

Så kanskje hu sjønner det etterhvert også :p

Lenke til kommentar
Gjest gjest_18

ja det var faktisk ikke så dumt, er jo mulig hu bare skjønner det ettervert, hadde vert digg det ja.

Men grunnen til at hu ikke kom i dag er at salg og service er ute på sånn turopplegg trur dem er tilbake igjen i morgen får bare vente og se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...