Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

ta kontakt på msn?

Gjest gjest_18

Anbefalte innlegg

Gjest gjest_18

Er en jente som jeg har følesen av at liker meg litt(langt fra sikker da, siden jeg ikke har peiling på hvordan jeg skal tolke jenter), hu har snakka litt med meg og sånn men ikke noe store ting bare sånne korte samtaler, så da lurte jeg på om det er det greit og bare ta kontakt på msn uten at jeg har fått adressen av henne? jeg er ca 1 år eldere en henne jeg er lærling på skolen og hu går vk1 eller vg2, husker ikke hva det heter nå jeg.

Vis noen jenter kunne svart hadde det vert fint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Si at du fant adressen hennes etter en times lang googling :) Hehe neida. Bare start med at du håpet at det var greit å legge henne til. Sånn at hun ikke kommer deg i forkjøpet og spør : HVEM ER DU?? HVOR HAR DU FÅTT MAILEN MIN FRA??

Lenke til kommentar
Gjest gjest_18

hehe, jeg er sysans på skolen, så og få tak i mailen hennes var ikke noe problem. men hva skal jeg svare vis hu spør hvor jeg fikk mailen hennes fra?

Lenke til kommentar
hehe, jeg er sysans på skolen, så og få tak i mailen hennes var ikke noe problem. men hva skal jeg svare vis hu spør hvor jeg fikk mailen hennes fra?

8551206[/snapback]

Det er vel its-learning/class fronter eller noe sånt på skolen?

De fleste har jo en mail knyttet til den... ;)

Regner med at det var mellom noe sånt du fant den?

Isåfall er det vel like greit å fortelle sannheten?

Fant den gjennom skolen eller no.

Endret av datating
Lenke til kommentar
Gjest gjest_18

jo men jeg skjenner jo ikke jenta da, så kan vell ikke bare gå bort og spørre om jeg kan legge hu på msn?

Eller er det rett og slett bedere at jeg spør hu ut på date, kino eller noe?

Lenke til kommentar

Jeg ville bare lagt hu til og tatt det deretter... virker ikke som dere har snakket så veldig mye sammen enda og da ser dere jo om kjemien stemmer sånn nogenlunde på msn da.

Begge "gjemmer" seg jo bak en pc da så det blir jo ikke pinlige situasjoner så lett.

Lenke til kommentar

Hvis hun ikke kjenner deg, hva tror du hun vil gjøre når du prøver å adde henne på msn? Tror sjansen er ganske stor på at hun vil avvise deg da. Jeg syns det er best å prate med henne ansikt til ansikt først.

Prat med henne om hva du vil, date, msn, fest osv.

Lenke til kommentar

Jeg har opplevt før at å få for god kontakt på msn før man møtes kan bli ekkelt og rart i det virkelige liv. Hvis man hele tiden på msn har spurt: "Gjør dua? Gjort i dag? osv." blir dette vanskelig å importere til virkeligheten. Snakk med henne litt på msn, men vær kjapp å begynne å snakke på skola.. Evt. prøv å treffe henne på fest, da er det jo lett å snakke enten du har drukket eller ikke. Når du har snakket med henne litt er det lett å begynne å si hei og stoppe å snakke i gangen og slikt. Hvis du ikke pleier å treffe henne på skola er det viktig å få arrangert et møte så fort som mulig.

Endret av Kramstogen
Lenke til kommentar
Gjest gjest_18

jeg er ikke så mye på fest så det gjør noe da. Så eventuelt spørre på msn om hu blir med ut på kino eller bowling? eller er det da best og spørre i det virkelige liv.

men er det noe som kan få samtalen til og gå på msn eller? er det smart og begynne og spørre om skole eller noe?

Lenke til kommentar

Add henne på msn, forklar hvem du er og hvorfor du adda henne.

Bare si det rett ut; "Heisann, vet ikke om du husker meg eller vet hvem jeg er men vi har møttes et par ganger før, og jeg synes du virker som ei alright jente, så lurte på om det er mulighet for å bli litt bedre kjent?"

Derfra tar du ting som de kommer, ut ifra hva du får som svar.

Om hun svarer "what the hell, get the fuck out of my face, FREAK" så er vel løpet ganske kjørt :D

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...