Forumforumforum Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Var jo Freddie som gjorde queen, da. De andre artistene i Queen vokser ikke på trær de ellerm selv om Freddie var en klasse for seg selv. Var jo Freddie som gjorde queen, da. <{POST_SNAPBACK}> Hadde Queen fortsatt med George Michael, ville de kunne holde standarden delvis oppe.. Må være delvis ja.. Er ikke så mange som nærmer seg Mercury. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Litt rart at du setter Sheer Heart Attack så langt nede - i mine øyne er det det sterkeste albumet etterfulgt av 'Opera' Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Noen som har tips til hvor jeg finner Queen-album billigst? Har planer om å kjøpe meg komplett samling, og vil ikke gjøre det for dyrt. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Fin albumguide. Men kunne vel, som nevnt av andre her, skrevet litt mer om albumene og hva du selv syns ... Queen II er uten tvil mitt favorittalbum. Herlig blanding av hard rock og prog. 'A Night at the Opera' hadde også stått høyt på lista, hadde det ikke vært for sanger som "Seaside Rendezvous" og "Lazing on a Sunday Afternoon", som ødelegger albumets helhetsinntrykk etter min mening. Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Queen Flott albumguide. Selv om jeg ikke er helt enig i alt. Men så er kanskje ikke en hardcore fan den beste til å anmelde musikk, hehe Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Var jo Freddie som gjorde queen, da. De andre artistene i Queen vokser ikke på trær de ellerm selv om Freddie var en klasse for seg selv. For å sitere Brian May "the rest of us were good, but Freddie was there and took it to a higher level." Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 A Night at the Opera førr teh win Lenke til kommentar
kommando Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ukas øksedrap: Queen - http://www.groove.no/html/article/38832369.html Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Må si jeg er enig i mye av det han skriver. Har aldri vært noe glad i poplåtene deres, eller i det hele tatt noe de produserte etter midtveis på / mot slutten av 70-tallet. Albumene Queen I og II derimot, der snakker vi skikkelige greier. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ukas øksedrap: Queen - http://www.groove.no/html/article/38832369.html 1. Bohemian RhapsodyVinner av lista med en utrolig lang distanse. Kan knapt skimte andreplassen, faktisk. Alt som er feil i musikk manifesterer seg i dette makkverket. Da er hans syn så ulikt millioner av andre at det heller er han som burde "slaktes". Ting skrevet i "hat" blir aldri bra, og det der var bare tåpelig. Men han skriver for å provosere, og det har han klart. Men jeg ser ikke meningen bak det. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ukas øksedrap: Queen - http://www.groove.no/html/article/38832369.html 1. Bohemian RhapsodyVinner av lista med en utrolig lang distanse. Kan knapt skimte andreplassen, faktisk. Alt som er feil i musikk manifesterer seg i dette makkverket. Da er hans syn så ulikt millioner av andre at det heller er han som burde "slaktes". Ting skrevet i "hat" blir aldri bra, og det der var bare tåpelig. Men han skriver for å provosere, og det har han klart. Men jeg ser ikke meningen bak det. QFT! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ukas øksedrap: Queen - http://www.groove.no/html/article/38832369.html 1. Bohemian RhapsodyVinner av lista med en utrolig lang distanse. Kan knapt skimte andreplassen, faktisk. Alt som er feil i musikk manifesterer seg i dette makkverket. Da er hans syn så ulikt millioner av andre at det heller er han som burde "slaktes". Ting skrevet i "hat" blir aldri bra, og det der var bare tåpelig. Men han skriver for å provosere, og det har han klart. Men jeg ser ikke meningen bak det. Veldig uenig i det han skriver generelt, men jeg er helt enig i han på noen punkter - spesielt angående We Will Rock You og We Are The Champions. Syns det nesten er kvalmende. Til en viss grad også Bicycle Race. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Må bare si gratulerer til skribenten i teksten der! Hva blir det neste? Slakte Elvis eller Beatles? Et par ting jeg delvis kan si meg enig i, ellers mye tøv. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) De posta vel den der 16 dager for tidlig antar jeg. Endret 28. april 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Fant en britisk humorist som parodierer kjente artister, f.eks. Freddie Mercury under innspillingen av Bohemian Rhapsody: For mer av Steve Riks, se http://www.youtube.com/caroline372 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 jeg oppdaget queen for noen år siden, skulle egentlig bare ha en sang, men måtte laste ned hele greatest hits, og ble forelsket i bandet, og har siden da hvet mitt yndlings band, har nå så godt som alle plater, kjøpt såklart Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Fantastisk at andre også forstår at Queen er noe av det råeste man finner! Fin tråd:) Lenke til kommentar
Lekser Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 kan The Cosmos Rocks regnes som et "queen" album? Lenke til kommentar
Juden Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Morsom fakta: Når Queen på begynnelsen av åttitallet var rundt på turné hadde Freddie Mercury visstnok et telt stående rett bak scenen. Før ekstranummerne kunne vokalisten smette ut i teltet, hvor en villig fyr alltid sto klar til å gi ham en kjapp blowjob før han skulle tilbake på scenen og spille videre. Etter den slags informasjon blir man plutselig veldig fornøyd med den jobben man har... http://mann.no.msn.com/kultur/musikk/artik...mp;imageindex=9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå