Gå til innhold

Queen : en albumguide og diskusjonstråd

Juden

Anbefalte innlegg

Queen skal komme med et nytt album sammen med Rodgers. Det første albumet uten noe Freddie-greie....

9188517[/snapback]

Queen uten Mercury må være som å bare spise ris, jevli kjedelig.

9188813[/snapback]

Da er Queen bare et vanlig band, men det ville kanskje ha vært litt bedre om de erstattet Freddie med noen andre enn Rodgers.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Var jo Freddie som gjorde queen, da.

9542537[/snapback]

Hadde Queen fortsatt med George Michael, ville de kunne holde standarden delvis oppe.

Kommer det et nytt "Queen"-album? Med Brian May og David Taylor da? John Deacon sliter vel med depresjon eller noe?

Grei albumguide, men jeg forstår ikke hvorfor du ikke har gitt noen album 10/10. Siden du lager en albumguide til Queen, så bør det ligge deg nær hjertet.

A Night At The Opera er definitivt 10/10, og "Queen" er faktisk ganske tøft!

Lenke til kommentar

9542537[/snapback]

Hadde Queen fortsatt med George Michael, ville de kunne holde standarden delvis oppe.

Kommer det et nytt "Queen"-album? Med Brian May og David Taylor da? John Deacon sliter vel med depresjon eller noe?

Grei albumguide, men jeg forstår ikke hvorfor du ikke har gitt noen album 10/10. Siden du lager en albumguide til Queen, så bør det ligge deg nær hjertet.

9582533[/snapback]

AN@Opera hadde bra sanger, men den var ikke helt perfekt.

Nye albumet blir med May og "Roger" Taylor forresten + Paul Rodgers.

Lenke til kommentar

9582533[/snapback]

Det kommer litt an på. Jeg vet om svært få album jeg mener fortjener 10/10, og mange av mine favorittartister har aldri gitt ut noe album som jeg kunne forsvare å gi denne karakteren til. Om det finnes så mye som én laber låt på et album så skal det ikke gis 10/10.

På mine fire(?) albumguider har jeg gitt 10/10 totalt tre ganger, to av dem til samme artist.

Mener du at en artists beste utgivelse skal automatisk få 10/10, og så legger man lista etter det, uavhengig av hvor "objektivt" bra albumet er? I så fall er jeg ikke enig.

Lenke til kommentar

9542537[/snapback]

9582533[/snapback]

9582856[/snapback]

AN@Opera? Vis litt respekt da, mann. A Night at the Opera er jo helt fantastisk. Hvilke svakheter vil du peke på?

Lenke til kommentar

9542537[/snapback]

9582533[/snapback]

9582856[/snapback]

AN@Opera? Vis litt respekt da, mann. A Night at the Opera er jo helt fantastisk. Hvilke svakheter vil du peke på?

9595846[/snapback]

Noen svake sanger, men albumet er genial.

Ga jo den 9/10.

Lenke til kommentar

9542537[/snapback]

9582533[/snapback]

9582856[/snapback]

9595846[/snapback]

Noen svake sanger, men albumet er genial.

Ga jo den 9/10.

9595893[/snapback]

Jojo, men hvilke sanger?

Bare fordi jeg synes det er interessant og høre. Hele albumet er jo satt opp som en opera. Hvilke sanger mener du "ødelegger" eller er svake?

Lenke til kommentar
[bare fordi jeg synes det er interessant og høre. Hele albumet er jo satt opp som en opera. Hvilke sanger mener du "ødelegger" eller er svake?

9596353[/snapback]

Godd company er ikke helt god + den siste låten på albumet.

9604161[/snapback]

Good Company, er ikke det låta med mandolin? Den er jo genial! Den siste låten - God Save the Queen - er jo Englands nasjonalsang. Du kan jo ikke la den trekke ned :thumbdown:

Lenke til kommentar
[bare fordi jeg synes det er interessant og høre. Hele albumet er jo satt opp som en opera. Hvilke sanger mener du "ødelegger" eller er svake?

9596353[/snapback]

Godd company er ikke helt god + den siste låten på albumet.

9604161[/snapback]

Good Company, er ikke det låta med mandolin? Den er jo genial! Den siste låten - God Save the Queen - er jo Englands nasjonalsang. Du kan jo ikke la den trekke ned :thumbdown:

9605367[/snapback]

Ja, men 9/10 er jo greit for AN@TOpera.

Lenke til kommentar

skjønner ikke helt at du har gitt så mange dårlige karakterer , er usikker på om det finnes bedre band en Queen , ikke noe queen album fortjener dårligere en 7 etter min mening . kanskje en 6'er til "Jazz" men ikke 5 .

men det er da mi mening .

Queen ble jo kåret til det verdens beste band for et halv år siden var det vel , viss jeg ikke husker feil .

Return of the Champions , blir nok ikke noe som kan måle seg med det gamle over hode .

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...