sondre_engebretsen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Halla! Er det mulig å sette opp PS3 så man kan se filmer, bilder og musikk i alle vanlige formater på den, aller helst sende dette fra PCen i et annet rom? Lenke til kommentar
trydis Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...9634&s=gamer.no Lenke til kommentar
klidep Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Halla! Er det mulig å sette opp PS3 så man kan se filmer, bilder og musikk i alle vanlige formater på den, aller helst sende dette fra PCen i et annet rom? 8550450[/snapback] Ikke akkurat mediesenter, men dette gir i hvert fall kontakt mellom PC og PS3: Du kan laste ned en programsnutt som heter Red Kawa (File server). Installeres på PC`n og fungerer som et delt nettverk. Bruk WEB Browser i PS3 for å få kontakt. Dermed kan du overfører hvilke filer du vil. Har dog begrensninger og er ikke akkurat sømløst eller veldig brukervennlig, men en OK måte å flytte over filer på. Det mest elegante er dog å investere i en ekstern disk med USB utgang. Da kan hele biblioteket ligge der, et tastetrykk unna. Ellers har jo PS3 endel kjedelige formatbegrensninger så som at den ikke kan (les vil) vise AVI filer. Lenke til kommentar
sondre_engebretsen Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Så man kan koble eksterndisken til PS3? Nice! Hva hvis jeg installerer linux og kobler til ekstern disk, kan jeg spille xvid og divx osv da? Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Så man kan koble eksterndisken til PS3? Nice! Hva hvis jeg installerer linux og kobler til ekstern disk, kan jeg spille xvid og divx osv da? 8551244[/snapback] Husk at harddisken må kjøre FAT32, ellers funker det ikke ;( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå