Gå til innhold

Borat skal spille Freddie Mercury

Juden

Anbefalte innlegg

Ser ut som Borat skal spille Freddie Mercury. Borat = Sacha baron Cohen slå Johnny Depp og er favoritten til rollen som Queen-vokalisten.

Kommer Cohen til å gjøre en god jobb? Passer han til rollen som Mercury? Hvilken forventninger har vi til filmen?

Endret av Savage-Garden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en film om Marcury kan bli bra, men har ikke noe tro på Cohen, da jeg aldri har likt han.

men vil ikke si at Depp hadde passet noe bedre, Cohen ligner jo litt, bare gi han et heftig overbitt så vil han se ut som Mercury, men om han kan spille en serøs rolle tviler jeg på

Lenke til kommentar

Cohen er en knallgod skuespiller. Komedieskuespillere har en tendens til å bli undervurdert, men når både Bill Murray, Jim Carrey og Robin Williams har vist at de er utrolig dyktige, så vil jeg ikke utelukke noe som helst med Cohen. Han har en enestående evne til å holde seg "in character", jeg har aldri sett ham bryte ut av rollen/slite med å holde maska og intervjuene jeg har sett gir meg inntrykk av at han er en intelligent og dyktig skuespiller. Jeg har absolutt tro på ham, han vil antageligvis være til Mercury det Carrey var til Andy Kaufman.

Det er dog blitt avkreftet her.

Jeg håper han får en seriøs rolle snart.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...