henke- Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hei. r det noken her som veit i side i norge som selger båt høytalerer? Eller butikker. Skal brukest i ein Hurrycane 370. Mvh henke- Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Maritim.no selger, men de har ikke så stort utvalg. Lenke til kommentar
offside Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Bra du søker før du poster:O Se her du: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=745533 Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Posten du linker til burde nesten vært sticky, så mange som spør om anlegg til båt...... Lenke til kommentar
henke- Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 takk, bare steng denne Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hurricane 370 og høytalere er egentelig en jævlig dårlig idè, med mindre den står på land da. De båtene har jo en tendens til å kjøre tvers igjennom bølgene istedenfor over, og da er det lurt å holde elektroniske duppeditter på land etter min mening. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hurricane 370 og høytalere er egentelig en jævlig dårlig idè, med mindre den står på land da. De båtene har jo en tendens til å kjøre tvers igjennom bølgene istedenfor over, og da er det lurt å holde elektroniske duppeditter på land etter min mening. 8551391[/snapback] Er jo elektriske duppeditter som tåler vann og da Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 de tåler vann veldig godt også, fikk en bølge over min, men alt overlevde fint..... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Fikk også bølger over båten min flere ganger, men det tok på utstyret. Dette var utstyr laget for å stå i båter. Lenke til kommentar
henke- Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Hmm. Men eg skal vertfall ha båt høytalere og stereo Lenke til kommentar
axaver Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hmm. Men eg skal vertfall ha båt høytalere og stereo 8554860[/snapback] Riktig, jeg som postet den tråden. Stick den Jeg driver å setter opp anlegget mitt nå. Har det stående ved siden av meg atm. Kan poste bilder etter dette er montert. Det skal ikke ligge i fronten. Litt "skjult" så ikke det kommer så mye vann på. Skjønner poenget ditt Anathema, kryssa noen bølger i fjord og da ble jeg litt våt Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Mens vi er inne på høytalere... Hvor mye strøm drar slikt? Lenke til kommentar
axaver Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Mens vi er inne på høytalere... Hvor mye strøm drar slikt? 8568047[/snapback] hva tenker du på? Spilleren er kobla til 12 volts bilbatteri.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå