kizz_67 Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Eg lurte på kva slags ratt eg skal kjøpe meg . Skal kjøpe rallisport challenge i tillegg. Momo force er ca. 300 kr dyrare, har ikkje kjøpt ratt før og vil ha noke som varer. Er momo force verdt dei 300 kronene extra. Lenke til kommentar
kizz_67 Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 det er logitech momo racing force eg meinar. 8) 8) 8) 8) Lenke til kommentar
J_Irenicus Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg er i hvert fall veldig fornøyd med mitt Logitech MOMO Racing Force, det er ikke et dårlig kjøp .. Jeg vet ikke helt hva forskjellen er, men jeg tror ikke de 300,- utgjør noe betydelig.. Lenke til kommentar
Radio Free Europe Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg har Momo Force (eller hva det heter, det som er rødt og med lær i allefall) Og er grise fornøyd med det. Motoren som gir force feedback er rett og slett hårfin, og råsterk. HAr ikke angret et eneste sekund på det, og jeg har hatt det i over ett år nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå