Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette er altså starten på mitt prosjekt!

Sette inn et vindu og noe som jeg håper kommer til å bli tøffe lys og uv- "effekter".

Skal sleeve psu og andre kabler, har også tenkt å skjære ut til nytt vindu på toppen av kabinnettet.

Skal legge legge inn et speil i bunn(har aldri prøvd akkuratt det før, så det blir spennende), så tror jeg også jeg kommer til å bruke støydempings matter!

Bilder kommer etterhvert!

kommentarer skrives her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=761033

Edit: Hele prosjektet ble for dyrt for mitt budsjett... :no:

Men på den andre siden så har jeg fått en gammel Dell pc som skal fikses på...dette er faktisk begynt på idag!(Dell dimension 2300)

så håper dette ikke kommer til å bli en altfor stor nedtur at jeg ikke fikk modda lian li kabinettet!

post-123122-1182277566_thumb.jpg

Endret av Nilsi_tl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Har fått skjært ut vindu nå...skal en tur å kjøpe plexiglass, men vet ikke hvor det selges!?

Glassmesteren, clas ohlson,....?

Har flere bilder, men er bare litt stress med speilreflekskamera...må jo endre på størrelsen på bildene for å legge dem til!

Edit: Hvordan bør jeg feste plexien til kabinettet?

Da var plexien i hus...mangler bare den epoxyen, men den får jeg imorgen!

Jeg er også åpen for noen ideer eller forslag til hva mer jeg kan gjøre med kabinettet!

Endret av Nilsi_tl
Lenke til kommentar

Epoxy er kjøpt inn, kjøpte også mer lakk, blandt annet fluoriserende lakk(funker bra med uv lys) som jeg håper å gjøre noe bra med!

så nå tror jeg at ingenting mangler, så da kommer det snart en stor oppdatering med mange bilder(forhåpentligvis)!

Edit: kommer mest antakelig en update på mandag...er ikke hjemme i helgen!

Tar gjerne imot tips om hva mer som kan gjøres med kabinettet ;)

Endret av Nilsi_tl
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...