NilsiT Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Dette er altså starten på mitt prosjekt! Sette inn et vindu og noe som jeg håper kommer til å bli tøffe lys og uv- "effekter". Skal sleeve psu og andre kabler, har også tenkt å skjære ut til nytt vindu på toppen av kabinnettet. Skal legge legge inn et speil i bunn(har aldri prøvd akkuratt det før, så det blir spennende), så tror jeg også jeg kommer til å bruke støydempings matter! Bilder kommer etterhvert! kommentarer skrives her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=761033 Edit: Hele prosjektet ble for dyrt for mitt budsjett... Men på den andre siden så har jeg fått en gammel Dell pc som skal fikses på...dette er faktisk begynt på idag!(Dell dimension 2300) så håper dette ikke kommer til å bli en altfor stor nedtur at jeg ikke fikk modda lian li kabinettet! Endret 20. juni 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Håper dere ikke vil bli altfor utolmodige Edit: Har begynt! Endret 19. juni 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Får ikke helt til vedleggene...vil liksom ikke legge til alle bildene! Kommer en del flere bilder Endret 19. juni 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Den grønne tingen er en cpu luft-trakt...den skal lakkeres svart! Endret 19. juni 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Har fått skjært ut vindu nå...skal en tur å kjøpe plexiglass, men vet ikke hvor det selges!? Glassmesteren, clas ohlson,....? Har flere bilder, men er bare litt stress med speilreflekskamera...må jo endre på størrelsen på bildene for å legge dem til! Edit: Hvordan bør jeg feste plexien til kabinettet? Da var plexien i hus...mangler bare den epoxyen, men den får jeg imorgen! Jeg er også åpen for noen ideer eller forslag til hva mer jeg kan gjøre med kabinettet! Endret 20. juni 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Epoxy er kjøpt inn, kjøpte også mer lakk, blandt annet fluoriserende lakk(funker bra med uv lys) som jeg håper å gjøre noe bra med! så nå tror jeg at ingenting mangler, så da kommer det snart en stor oppdatering med mange bilder(forhåpentligvis)! Edit: kommer mest antakelig en update på mandag...er ikke hjemme i helgen! Tar gjerne imot tips om hva mer som kan gjøres med kabinettet Endret 23. juni 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Får ikke tatt av kjøleren til celeron prosessoren... fatter ikke helt hvordan jeg skal få tatt den av...! Er mest sannsynlig en intel s478 sockel! Noen som vet hvordan? Edit: komentartråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=761033 Endret 26. juni 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Patience Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg