JFM Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 hei nå har jeg så jævla lyst til å knekke den jævla cpu-brikken min i 6 ulike deler. jeg har en amd athlon 3800+ x2 socet 939 problemet mitt er: jeg får ikke skrud av dual core, slik at jeg bare kjører på en kjerne. problemet er bare når jeg spiller waecraft 3 the frozen throne. spillet er halt uspillelig. hva han jeg jøre? jeg har patchet spillet til v 1.20e. det hjelper ikke å formatere.når jeg går på oppgavebehandlingen for å skru av cual core staår det bare at operasjonen ikke går (heller noe slikt). kan løsningen være å laste ned et program for å deaktivere dual core? HJELP! tusen, tusen takk Lenke til kommentar
thrml Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Prøve med Dualcore optimizer eller noe? finner den på www.amd.com Sorry offtopic: Jeg skjønner ikke hvorfor folk har problemer med dette jeg? Jeg har X2 selv og alt jeg har kjører på 2 kjerner og alt kjører smooth ikke noen problemer.. Så jeg fatter ikke hvordan dere får dette til, altså hvordan det kan være så ille å bruke 2 kjerner? skal jo hovedsaklig være mye bedre... til og med gamle spill bruker 2 kjerner på pcen min.. Men kanskje dette har noe med Socket 939 å gjøre ? for jeg har nemlig AM2 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Prøve med Dualcore optimizer eller noe? finner den på www.amd.com 8550301[/snapback] jeg finner ikke dette programet. ja jeg er dårlig å lete. tror du at du kan gi en direkte link til det? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Google -> Dual Core Optimizer -> Logisk Resultat Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 http://www.amd.com/us-en/Processors/Techni...71_9706,00.html Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) hehe jeg fant rett før dere postet. men TUSEN TAKK skal dere ha Endret 6. mai 2007 av JFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå