PsykoRage Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg har hørt at det skal komme en multiplayerfunksjon til Dead Rising. Er dette sant? Evt når kommer det? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Er vel bare rykter om at en patch ville sørge for en co-op modus. Tror ikke du bør holde pusten mens du venter. Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Hadde vært innmari kult da Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jepp, det hadde det. Får håpe det kommer i Dead Rising 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 er dead rising 2 offentlig gjort? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 I følge Famitsu, arbeides med oppfølgeren, men det har såvidt jeg vet ikke kommet noe offisielt fra Capcom enda. Men at spillet kommer før eller siden, er jeg 100% sikker på Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Kult! Visste ikke at det skulle komme en to'er en gang jeg. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg tror Dead Rising multiplayer hadde vært dårlig.. Dead Rising er best som det er nå.. Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Jeg tror Dead Rising multiplayer hadde vært dårlig.. Dead Rising er best som det er nå.. 8574288[/snapback] Hvorfor skulle det bli dårlig? Kunne godt bare vært at man kunne sprunget rundt og drept zombies og bosser uten story for min del. Endret 9. mai 2007 av PsykoRage Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hadde jo vært genialt og gå sammen og knerte zombies! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg tror Dead Rising multiplayer hadde vært dårlig.. Dead Rising er best som det er nå.. 8574288[/snapback] Kommer an på hva du definerer som multiplayer. Co-op hadde ikke vært så dumt, men deathmatch hadde vært helt på trynet. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Håper det kommer coop-mulighet! Skaffet meg Dead Rising i dag Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Coop hadde jo vært helt sjef på ett slikt spill da! Bare tenk på alle måtene å knærte zombiene på! Endret 9. mai 2007 av Fettgnomen Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg tror Dead Rising multiplayer hadde vært dårlig.. Dead Rising er best som det er nå.. 8574288[/snapback] Hvorfor skulle det bli dårlig? Kunne godt bare vært at man kunne sprunget rundt og drept zombies og bosser uten story for min del. 8574309[/snapback] Jaja du har din mening, eg har min. Dead Rising er singel player etter min mening .. Men hvordan skulle det vært? Delt skjerm? Det suger når det ikke er 1.person. Og sånn som på den måten GTA S.A har 2 player det er nokså kjedelig. Men men, jeg har ikke prøvd så skal ikke si så mye mer nå.. Kansje di klarer en bra 2 player måte, kansje ikke.. vi for vente å se gleder meg sykt iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå