vgdev Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg har en mediacenterpc med et xfx 7600gt kort. Skal kjøpe en 60" plasma Tv, og spørsmålet er da: Vil et 7600gt klare å kjøre en 60" plasma på full oppløsning, evtuelt ved klokking? (Tv-en blir jo helt ny, så den vil jo ha HD-oppløsning) Ps: Bruker DVI->HDMI Takker hjerteligst for svar!! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg har en mediacenterpc med et xfx 7600gt kort. Skal kjøpe en 60" plasma Tv, og spørsmålet er da: Vil et 7600gt klare å kjøre en 60" plasma på full oppløsning, evtuelt ved klokking? (Tv-en blir jo helt ny, så den vil jo ha HD-oppløsning) Ps: Bruker DVI->HDMI Takker hjerteligst for svar!! 8550231[/snapback] OT: Hater plasma-tver! Dårlig kvalitet! ONT: Ja, du klarer vell å kjøre den med så høy oppløsning som den skjermen du har nå kan. Lenke til kommentar
vgdev Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 takk for svar, men har ingen tv enda, det er derfor jeg lurer? Noen som vet da? OFT: Hva er så galt med plasma tv-er, burde jeg heller gå for LCD? Takker hjerteligst for svar!! mvh Vegard Lenke til kommentar
peiper Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 takk for svar, men har ingen tv enda, det er derfor jeg lurer? Noen som vet da? OFT: Hva er så galt med plasma tv-er, burde jeg heller gå for LCD? Takker hjerteligst for svar!! mvh Vegard 8550995[/snapback] LCD er bedre til pc-bruk. Om det er LCD eller Plasma som er best til TV kommer helt an på hvilket signal du har. LCD TV'er er stort sett (alltid) mer følsomme for kvaliteten på signalene. Har du et dårlig luftantennesignal eller kabeltvsignal av tvilsom kvalitet vil Plasmaskjerm gi best bilde. Ellers LCD. Skjermkortet ditt vil uansett klare oppløsningene på en TVskjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå